Acumulator auto

  • 1 Răspunsuri
  • 1574 Vizualizări
*

Vlad

  • *****
  • 126
  • +16/-0
    • Vezi Profilul
  • Generatie: NCFL
Acumulator auto
« : August 09, 2017, 12:25:50 p.m. »
Anul trecut a trebuit sa schimb si eu bateria la NC si am gasit urmatoarele optiuni:

- Rombat Tornada Asia 50Ah 420A 236 x 128 x 224
- Exide Premium EA456 45Ah 390A 237 x 127 x 227
- Banner Power Bull Asia 45Ah 360A 238 x 129 x 225

Preturile au variat intre 210-260 RON fata de 500 RON la reprezentanta.

Cea mai mare capacitate o are ROMBAT-ul dar am ales in schimb EXIDE.
Pe masina era bateria originala Panasonic.



EXIDE este de acceasi marime dar are buze de prindere la baza, in plus fata de Panasonic, sta ridicata si nu se poate prinde brida de fixare.
Buzele au fost taiate cu bonfaierul si a intrat perfect in cutia de plastic. Brida de prindere a fost montata fara probleme.

Banner-ul nu are buze de prindere la baza si se potriveste perfect fara nicio modificare.


*

Vlad

  • *****
  • 126
  • +16/-0
    • Vezi Profilul
  • Generatie: NCFL
Re: Acumulator auto
« Răspuns #1 : Martie 14, 2018, 10:11:19 a.m. »
La generatia NC, daca ramane fara curent sau se schimba acumulatorul, la repornire o sa observati o fluctuatie a turatiilor la relanti.
Este normal sa se intample acest lucru deaorece ECU incepe sa recalibreze anumiti parametri/setari. Dupa un drum mai lung ar trebui sa revina la normal turatia la relanti.
Mai multe detalii aici

Deasemenea trebuie recalibrat si DCS-ul. Cheia in pozitia ON, volanul se duce maxim dreapta, maxim stanga si becul DCS aprins in bord ar trebui sa se stinga.
Mai multe detalii  aici